ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΓΟΝΕΩΝ 4ης ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΑΘΗΝΑΙΩΝ
Αγαπητοί γονείς,
Αναμφισβήτητα οι συνθήκες που ζούμε είναι πρωτόγνωρες. Η εξάπλωση του
ιού COVID-19 στη χώρα μας και σε όλο τον κόσμο προκαλεί δικαιολογημένα την
ανησυχία όλων μας. Γι’ αυτό:
Αναμφισβήτητα οι συνθήκες που ζούμε είναι πρωτόγνωρες. Η εξάπλωση του
ιού COVID-19 στη χώρα μας και σε όλο τον κόσμο προκαλεί δικαιολογημένα την
ανησυχία όλων μας. Γι’ αυτό:
Προσέχουμε, παραμένουμε σπίτι,
παίρνουμε όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας,
ακολουθούμε τις οδηγίες των επιστημόνων.
παίρνουμε όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας,
ακολουθούμε τις οδηγίες των επιστημόνων.
Γνωρίζουμε ότι αυτή η πρωτοφανέρωτη κατάσταση έχει αναστατώσει πλήρως τις
ζωές μας. Η κατάσταση στα σπίτια μας δυσκολεύει περισσότερο, αφού πολλοί
γονείς έχουν μείνει χωρίς μισθό, άλλοι δουλεύουν με ελαστικά ωράρια, άλλοι με
εξαντλητικούς ρυθμούς, άλλοι έχουν απολυθεί.
ζωές μας. Η κατάσταση στα σπίτια μας δυσκολεύει περισσότερο, αφού πολλοί
γονείς έχουν μείνει χωρίς μισθό, άλλοι δουλεύουν με ελαστικά ωράρια, άλλοι με
εξαντλητικούς ρυθμούς, άλλοι έχουν απολυθεί.
ΔΕΝ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΤΟ ΦΟΒΟ ΝΑ ΚΥΡΙΑΡΧΗΣΕΙ.
Διατηρούμε την ψυχραιμία μας, αναπτύσσοντας την αλληλεγγύη, αλλά και το στοχασμό που είναι
πολύτιμος για να σταθούμε όρθιοι την επόμενη μέρα.
πολύτιμος για να σταθούμε όρθιοι την επόμενη μέρα.
Ένα βιβλίο, ένα παιχνίδι ή
μια
κουβέντα με τα παιδιά μας, μια θεατρική παράσταση, μουσική ή δημιουργικές
κατασκευές μπορούν να είναι η συντροφιά μας μέσα στο σπίτι.
κουβέντα με τα παιδιά μας, μια θεατρική παράσταση, μουσική ή δημιουργικές
κατασκευές μπορούν να είναι η συντροφιά μας μέσα στο σπίτι.
Αυτή τη στάση την οφείλουμε όχι μόνο στον εαυτό μας, αλλά και στα παιδιά
μας που τώρα περισσότερο από ποτέ χρειάζονται να βλέπουν στα μάτια μας την
ψυχραιμία, τη διάθεση για δημιουργική αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου, την
αποφασιστικότητα και μαχητικότητα απέναντι στις κάθε λογής δυσκολίες.
μας που τώρα περισσότερο από ποτέ χρειάζονται να βλέπουν στα μάτια μας την
ψυχραιμία, τη διάθεση για δημιουργική αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου, την
αποφασιστικότητα και μαχητικότητα απέναντι στις κάθε λογής δυσκολίες.
Και τούτο γιατί τόσο το «κλείσιμο στο σπίτι», όσο και η απομάκρυνση από το σχολείο,
έχει σημαντικές επιπτώσεις στην ψυχολογία των μαθητών και των μικρότερων, αλλά
ειδικά αυτών που προετοιμάζονται για τις Πανελλαδικές.
Βάζουμε τα παρακάτω ζητήματα:
έχει σημαντικές επιπτώσεις στην ψυχολογία των μαθητών και των μικρότερων, αλλά
ειδικά αυτών που προετοιμάζονται για τις Πανελλαδικές.
Βάζουμε τα παρακάτω ζητήματα:
H κανονική λειτουργία του σχολείου με τη φυσική παρουσία
εκπαιδευτικών-μαθητών είναι αναντικατάστατη.
Λόγω της καραντίνας, το Υπουργείο
Παιδείας προσπάθησε να διατηρηθεί κάποια επαφή των παιδιών με το σχολείο
μέσω διαφόρων συστημάτων τηλεκπαίδευσης, βασιζόμενο στα μέσα που θα πρέπει να
διαθέσουν οι γονείς από τη μια μεριά και οι εκπαιδευτικοί από την άλλη .
Η
Δημόσια Παιδεία όμως πρέπει να είναι Ενιαία και δεν μπορεί να αποτελεί
αντικείμενο της προσωπικής πρωτοβουλίας και της οικονομικής ευχέρειας του
καθενός.
Τα συστήματα αυτά βρίσκονται ακόμη
σε πρώιμο στάδιο, είναι δυσλειτουργικά, απαιτούν πολλές ακόμα αναβαθμίσεις
και κυρίως δεν απευθύνονται σε όλη τη μαθητική κοινότητα.
Για την υποστήριξή τους απαιτείται
εξοπλισμός, συνδέσεις και γνώση χειρισμού των προγραμμάτων που ΔΕΝ διαθέτουν
όλες οι οικογένειες.
Επίσης είναι άστοχο να επιβάλλονται σε περίοδο τέτοιας
πρωτοφανούς κρίσης όπου και οι γονείς των παιδιών καλούνται να υποστηρίξουν
μορφές τηλεργασίας με αντίστοιχες τεχνολογικές απαιτήσεις.Είναι φυσικό επίσης πως στις
μικρές ηλικίες (νηπιαγωγείο, πρώτες τάξεις Δημοτικού) η χρήση Η/Υ είναι δύσκολη
υπόθεση.
Αντίθετα,μεγάλη απήχηση φαίνεται να
έχει στα παιδιά η Εκπαιδευτική Τηλεόραση που την παρακολουθούν με ιδιαίτερη
χαρά και προσμονή.
Ιδιαίτερη μνεία θέλουμε να κάνουμε στους εκπαιδευτικούς των
σχολείων μας που προσπαθούν να διατηρήσουν επαφή
με τους μαθητές τους, που τα στηρίζουν ψυχολογικά και τους θυμίζουν τη ζωή πριν
την καραντίνα. Εφευρίσκουν δε τρόπους να διευκολύνουν την επικοινωνία μαζί τους
με τηλέφωνα, mail, το site του σχολείου κ.α.
Ο κορονοϊός ανέδειξε με τον πιο
γλαφυρό τρόπο τις αδυναμίες και τις ελλείψεις των σχολείων μας. Πάγια αιτήματα
και προβλήματα που είχαμε «συνηθίσει» να ζούμε μαζί τους, ζητούν πλέον
επιτακτικά λύσεις. Η επόμενη μέρα δεν θα είναι ίδια με την προ κορονοϊού
εποχή.
Σχολική στέγη : Πώς θα επιτρέψουμε να συνεχιστεί το στοίβαγμα των παιδιών
στα σχολεία μας? Πώς θα μπουν τα 25 παιδιά στις μισές αίθουσες, στα αποθηκάκια
και στα κυλικεία των σχολείων? Η ανάγκη ανέγερσης νέων σχολείων και η
μείωση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα αποτελούν πλέον και
ζήτημα προστασίας της δημόσιας υγείας.
Πρωινή Καθαριότητα σχολείων: υπάρχει πλέον κάποιος στο Υπουργείο που μπορεί να
ισχυριστεί σήμερα ότι δεν είναι απολύτως απαραίτητη? Άμεση κάλυψη της πρωινής
καθαριότητας με πόρους του Υπουργείου.
Εξοπλισμός:Το
Υπουργείο πρέπει να μεριμνήσει για τον εφοδιασμό όλου του απαιτούμενου
εξοπλισμού, συνδέσεων, περιφερειακών συστημάτων , καθολικά, τόσο
των εκπαιδευτικών όσο και των μαθητών/ριών των δημόσιων σχολείων.Ο εκσυγχρονισμός αυτός απαιτείται προκειμένου να
καλύψει τις σύγχρονες εκπαιδευτικές ανάγκες των παιδιών μας σε κανονικές συνθήκες
λειτουργίας του σχολείου και θα βοηθήσει και σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης
όπως αυτή που βιώνουμε σήμερα.
Σε εκκρεμότητα παραμένουν οι επιστροφές των χρημάτων από τις εκπαιδευτικές εκδρομές που δεν
πραγματοποιήθηκαν και θα πρέπει άμεσα το Υπουργείο να παρέμβει.
Για να μη γίνουν λοιπόν οι
εξαγγελίες του Υπουργείου Παιδείας λόγια του αέρα
απαιτείται εδώ και τώρα :
απαιτείται εδώ και τώρα :
Να εξασφαλίσει όλα τα απαραίτητα μέσα σε
μαθητές και εκπαιδευτικούς με
δωρεάν σύνδεση γρήγορου internet σε κάθε σπίτι.
δωρεάν σύνδεση γρήγορου internet σε κάθε σπίτι.
Να εξασφαλιστεί τώρα ένα δωρεάν tablet
για κάθε μαθητή και laptop για τους
εκπαιδευτικούς.
εκπαιδευτικούς.
Να γίνει άμεσα σχεδιασμός για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών
στις νέες τεχνολογίες.
στις νέες τεχνολογίες.
Αφού έγινε η ανακοίνωση για τη μείωση
της ύλης των εξετάσεων για τη Γ
Λυκείου χρειάζεται να ανακοινωθεί πως δεν θα γίνουν εξετάσεις στις άλλες τάξεις.
Λυκείου χρειάζεται να ανακοινωθεί πως δεν θα γίνουν εξετάσεις στις άλλες τάξεις.
Και για να μην ξεχνάμε μόνιμες
προσλήψεις εκπαιδευτικών και βοηθητικού
προσωπικού στα σχολεία και μόνιμες προσλήψεις προσωπικού καθαριότητας για
όλα τα σχολικά κτίρια.
Για τους εργαζόμενους, …Θα φανεί στο χειροκρότημα…
Εκφράζουμε τις ευχαριστίες μας στους υγειονομικούς, στους εργαζόμενους στα
καταστήματα τροφίμων, στους εργαζόμενους στην καθαριότητα και γενικά στους
εργαζόμενους σε Δήμους και σε κάθε άλλον που αυτήν την περίοδο εξυπηρετεί τις
ανάγκες των πολιτών.
Έχουμε υποχρέωση να μην ξεχάσουμε ακόμα και όταν περάσει η κρίση πως η
ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΓΕΙΑ, η ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ θέλουν στήριξη.
προσωπικού στα σχολεία και μόνιμες προσλήψεις προσωπικού καθαριότητας για
όλα τα σχολικά κτίρια.
Για τους εργαζόμενους, …Θα φανεί στο χειροκρότημα…
Εκφράζουμε τις ευχαριστίες μας στους υγειονομικούς, στους εργαζόμενους στα
καταστήματα τροφίμων, στους εργαζόμενους στην καθαριότητα και γενικά στους
εργαζόμενους σε Δήμους και σε κάθε άλλον που αυτήν την περίοδο εξυπηρετεί τις
ανάγκες των πολιτών.
Έχουμε υποχρέωση να μην ξεχάσουμε ακόμα και όταν περάσει η κρίση πως η
ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΓΕΙΑ, η ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ θέλουν στήριξη.
Όσοι μιλούν μόνο για αριθμούς τους το φωνάζουμε :
Οι ζωές μας και τα παιδιά μας ΔΕΝ είναι
αριθμοί !
Απαιτούμε άμεση στήριξη στην υγεία σε
προσωπικό και εξοπλισμό.
Απαιτούμε να αλλάξει το πρόσημο της «προστασίας».
Απαιτούμε να αλλάξει το πρόσημο της «προστασίας».
Πρέπει να προστατεύσουμε τα παιδιά αλλά και τους εργαζόμενους, τους ανέργους, τους
αυτοαπασχολούμενους, τους συνταξιούχους για να μπορούν όλοι αυτοί να
κρατήσουν όρθια την κοινωνία και την οικονομία .
αυτοαπασχολούμενους, τους συνταξιούχους για να μπορούν όλοι αυτοί να
κρατήσουν όρθια την κοινωνία και την οικονομία .
Έχουμε τα μάτια μας ανοιχτά, να μην
γίνει η πανδημία άλλοθι για κατάργηση των
εργασιακών δικαιωμάτων.
εργασιακών δικαιωμάτων.
Η υπεράσπιση των δημοσίων αγαθών της Υγείας και της Ενιαίας
Παιδείας είναι υπόθεση όλων μας.
Όλοι μαζί θα αγωνιστούμε και θα τα καταφέρουμε!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου